Project Cars 2 - problemy - porady

16/08/2019 - 09:26
Pawel Lewandowski
Pawel Lewandowski
User
Posts: 450
Registration: 22/09/2016 - 14:41
chyba najwazniejsze to kalibracja kierownicy. Wazne jest by wczesniej ustawic steering lock na nie wiecej niz 670 zaleca sie 650 , podczas kalibracji w drugim punkcie nie dajemy o 90 stopni a ustawiamy tak by miec wartosc ktora mamy ustawiona w panelu kierownicy (620 do 670 powyzej tej wartosci ciezko zrobic kontry. Jesli ktos preferuje RAW i ma kieronice np T300 to FX dajemy nisko ok 20 do 35 zeby nie dochodzilo do clippingu. Warto miec przypisane klawisze pod ustawienia TONE FFB i probowac podczas jazdy, jedyny problem to trzeba pamietac ile razy sie wdusilo dany klawisz bo ustawienia sie nie zapisywaly (do sprawdzenia bo mieli to zmienic). Ja osobiscie zrzucam TONE podczas deszczu dzieki czemu kaluze nie wyrywaja kierownicy z rak.
Ogolnie FFB nie jest zle w PC2 tylko wymaga chwili na to by je ustawic niczym w rF1.
16/08/2019 - 23:03
Deleted User 1134
User
Posts: 50
Registration: 24/07/2018 - 22:40
17/08/2019 - 14:08
PLkris
Kris Kaczmarkiewicz
User
Posts: 242
Registration: 28/02/2013 - 19:48
Zmiana strategii podczas jady jest bardzo absorbująca i jest to kolejny minus tego cacka.
- bardzo skomplikowany dostęp aby na szybko coś zmienić (powinno to być uproszczone, nie wyobrażam zmieniać na szybko cokolwiek na torze w Monaco jeśli powstanie do tej serii, w rF2 jest dużo łatwiej)
-krótki czas wyświetlania zarządzaniem autem, ( jak się nie zdąży zmienić tego co się potrzebuje trzeba wchodzić od nowa przez wszystkie sekwencje porażka i duży minus, powinno być tak jak w rF2 dopóki potrzebuje to się wyświetla i sam decyduje kiedy wyłączyć, ogólnie z wszystkim co dotyczy zarządzania podczas jazdy powinno być tak)
- przyciśniecie na raz przycisku powinno powodować impulsowe dodawanie lub ujmowanie ilości paliwa a tak trzeba każdy litr odklikać też jest to bardzo uciążliwe jeśli na szybko trzeba ująć ileś litrów lub dodać)

jak ktoś jeszcze ma uwagi do zmiany strategii podczas wyścigu to dopiszcie być może nie wszytko jeszcze odkryłem.

CDN......
17/08/2019 - 14:42
Deleted User 1134
User
Posts: 50
Registration: 24/07/2018 - 22:40
29/08/2019 - 20:30
Lukasz Krawczuk
Łukasz Krawczuk
User
Posts: 186
Registration: 18/03/2013 - 11:24
Wnioskuję o skrócenie czasu wyścigów w nowym sezonie GT3 lub rozbicie go na sprint i long, ktoś popiera ?
Chyba że będzie grid 30+ to cofam wniosek
29/08/2019 - 21:29
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 998
Registration: 15/06/2014 - 18:34
A takie coś?

Q1 5 minut ( praktycznie na 1 - 2 okrążenia, taki szybki strzał)
R1 - 20 minut

przerwa techniczna 5 minut - musimy wam opisać procedurę wchodzenia (pierwsi na serwerze muszą być host i reżyser transmisji - dopiero potem zawodnicy)

Q2 - 10 minut
R2- 60 minut

mnożnik paliwa wtedy 2x

mnożnik opon być może 3x (ale nie sprawdzaliśmy czy taki jest).


P.S Gdzie się podziały te prawdziwe Endurance 2.4 h jazdy??? :(
Edited by: modlicha - Thu, 29/08/2019 - 21:30

 

29/08/2019 - 22:16
Deleted User 1134
User
Posts: 50
Registration: 24/07/2018 - 22:40
29/08/2019 - 22:22
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 998
Registration: 15/06/2014 - 18:34
To nam Łukasz robi zamieszanie w punktacji, bo każdy wyścig ma inną "wartość".
Średnio mi się to podobało. Najlepsza była forma rozgrywek GTE sprint+long.

W PC2 wymaga to jednak oddzielnych kwalifikacji bo nie ma ustawiania gridu.

 

29/08/2019 - 22:33
Deleted User 1134
User
Posts: 50
Registration: 24/07/2018 - 22:40
29/08/2019 - 22:46
Lukasz Krawczuk
Łukasz Krawczuk
User
Posts: 186
Registration: 18/03/2013 - 11:24
Chyba trochę za wcześnie napisałem ten temat, pogadamy za 1-2 tygodnie, będzie wiadomo jakich gridów można się spodziewać